środa, 31 marca 2010

Tworzenie wykresu

No to zaczynamy tworzenie naszego pierwszego wykresu w Excelu 2007.

Najpierw zaznaczamy dane, które mają znaleźć się na wykresie. U nas jest to zakres A2:B11.

posortowane dane

Wykresy tworzy się poprzez wybranie odpowiedniego rodzaju wykresu na wstążce w zakładce Wstawianie w sekcji Wykresy.



wykresy excel

Do naszych danych najbardziej pasuje wykres kolumnowy. Po naciśnięciu na strzałkę pojawią się wszystkie rodzaje wykresów kolumnowych, które możemy stworzyć. Wybierzmy pierwszy z nich (kolumnowy grupowany).

wykresy kolumnowe excel

Właśnie stworzyliśmy nasz pierwszy wykres!

wykres kolumnowy grupowany

Na wstążce pojawiło się teraz nowe menu Narzędzia wykresów.

narzędzia wykresów

Nasz wykres wygląda na razie dość ubogo. Z biegiem czasu będziemy go jednak udoskonalać. W następnej części zmienimy położenie wykresu.

13 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetna prezentacja, jestem pod wrażeniem :)

Anonimowy pisze...

Dobrze wytłumaczone . Super !

Anonimowy pisze...

Rewelacyjne tłumaczenie !!!! Dziękuję

Anonimowy pisze...

gówno nie pomoc..
1995 1996 1997 1998 1999
2,735 3,09 3,484 3,815 3,997
mam cos takiego.. zaznaczam klikam wykres i nie wychodzi..

Ynwestor pisze...

@ Anonimowy

Gówno nie komentarz.

Anonimowy pisze...

naprawdę kawał dabrej roboty- Bardzo BARDZo Pomocne!!

Anonimowy pisze...

<3

Anonimowy pisze...

a jak zrobic wykres kolumnowo-liniowy

Anonimowy pisze...

wow ;)! dziękuję. wyjaśnienia bardzo pomocne i przedstawione w przejrzysty sposób.

Anonimowy pisze...

Mnie wyszły 3 wykresy tym sposobem a teraz mi nie chce wyjść :-(. POMOCY !!!

Anonimowy pisze...

kurcze mnie nie wychodz wykres:(

Anonimowy pisze...

mam dane w pierwszej tabeli z filtrem Detal:Zmiana / tydzień:kod wady:Data:LP:ZMIANA i nie wychodzi mi ten wykres:(

Anonimowy pisze...

REWELACJA, SZYBKI I PROSTY KURS. WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.