tag:blogger.com,1999:blog-691336956188044581.post3193843089168508817..comments2023-06-02T17:28:54.054+02:00Comments on Abc Excel: Odzyskiwanie pliku ExcelaYnwestorhttp://www.blogger.com/profile/08133136040196960609noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-691336956188044581.post-86635608870505407482013-05-08T22:09:43.654+02:002013-05-08T22:09:43.654+02:00ja otworzyłem w Open Office plik który dla Excela ...ja otworzyłem w Open Office plik który dla Excela był pusty i nie dał się naprawić :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-691336956188044581.post-72215173276616168652013-03-05T21:16:16.607+01:002013-03-05T21:16:16.607+01:00Witam, mam problem, od miesiąca tworzyłam w firmie...Witam, mam problem, od miesiąca tworzyłam w firmie bardzo ważną bazę danych w Excelu, którą zapisywałam na otoczeniu sieciowym. Dziś podczas edycji tej bazy i zapisywaniu danych, mieliśmy nagle awarię i brak dostawy prądu... Wszystkie komputery się wyłączyły, a po włączeniu kompa i kliknięciu na moją bazę, wyskoczył komunikat, że plik mógł ulec uszkodzeniu i czy chcę go otworzyć, kliknęłam, że tak i wówczas ukazał mi się pusty arkusz Excela...<br />Proszę o pomoc, o jakąkolwiek radę, jak mogę odzyskać tę bazę... Jestem załamana... Fizycznie ten plik istnieje na tym otoczeniu, ale nie ma jego treści... Nie wiem, co robić.<br />Za wszelką pomoc z góry dziękuję.<br />MartaMartahttps://www.blogger.com/profile/05211588955544012701noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-691336956188044581.post-82074724686040324282012-11-21T11:44:24.996+01:002012-11-21T11:44:24.996+01:00Autozapis to chyba standard. W arkuszu OpenOffice ...Autozapis to chyba standard. W arkuszu OpenOffice też jest zdaje się coś takiego - wyświetla się potem informacja: rozpocznij odzyskiwanie dokumentów. calchttp://gliwicekursy.edu.plnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-691336956188044581.post-33393060240855937122012-07-12T16:06:19.226+02:002012-07-12T16:06:19.226+02:00Excel ma automatycznie zdefiniowany autozapis (dom...Excel ma automatycznie zdefiniowany autozapis (domyślnie 10 min.). Jeśli zamknęłaś plik bez zapisywania, a redagowałaś go dłużej niż 10 minut, to należy:<br /><br />1. uruchomić/otworzyć jeszcze raz plik bez zapisanych zmian, <br />2. kliknąć Plik->Informacje<br />3. w części "Wersje" (na samym dole) wybrać tą, która odpowiada niezapisanemu plikowi (zazwyczaj oznaczona w nawiasie jako "niezapisane wersje aktualnego dokumentu" czy jakoś tak)<br /><br />Nie wiem jak to zadziała w przypadku nowoutworzonego pliku (bez podanej nazwy i choć raz modyfikowanego), ale w przypadku np. dopisywania części dokumentu i niezapisania zmian, ta metoda działa bardzo dobrze.<br /><br />Pozdrawiam, Adam.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-691336956188044581.post-32067254003173002682011-07-11T15:59:26.819+02:002011-07-11T15:59:26.819+02:00@ Ewa Wiktoria
Wtedy faktycznie jest problem. Na ...@ Ewa Wiktoria<br /><br />Wtedy faktycznie jest problem. Na szczęście w opcjach Excela jest możliwość ustawienia autozapisu.Ynwestorhttps://www.blogger.com/profile/08133136040196960609noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-691336956188044581.post-42216490558142206552011-07-10T23:37:06.644+02:002011-07-10T23:37:06.644+02:00Niezapisany, to nie znaczy, ze zamknięty w wyniku ...Niezapisany, to nie znaczy, ze zamknięty w wyniku awarii. Po prostu zamknięty bez zapisywania. I to jest problemEwa Wiktoriahttps://www.blogger.com/profile/13131250236371148256noreply@blogger.com